Reklamace
Snadná reklamace
Naším cílem je dodávat Vám zboží v té nejlepší kvalitě. Pokud se ovšem přece jen stane, že při obdržení zásilky zjistíte nějakou vadu, máte možnost zboží reklamovat. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte obávat, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů). Nemusíte se ničeho obávat, z reklamace neděláme zbytečnou vědu. Zboží vám ochotně vyměníme, nebo vrátíme peníze na bankovní účet.
Správný postup reklamace:
1) Je zboží skutečně poškozené? Přesvědčte se, zda je zboží skutečně nefunkční či vadné. Přečtěte si návod a ujistěte se, že se skutečně jedná o vadu. Mnohdy se jedná o špatnou manipulaci či chybějící baterie a podobně. Pokud vám chybí návod- napište nám. Všechny návody máme připravené také v elektronické podobě. Rádi vám návod znovu pošleme.
2) Nahlášení reklamace. Reklamaci je dobré předem oznámit emailem, nebo telefonicky. Nejhorší případ je, když nám přijde zásilka s rozbitým produktem bez ohlášení a bez reklamačního listu. Takové reklamace se zpravidla zbytečně protahují. Proto doporučujeme zavolat, nebo napsat email. Nejpozději do dvou pracovních dnů vám zašleme reklamační list. Ten si ale můžete stáhnout přímo zde.
Formulář reklamační list ke stažení.
Vyplněný formulář by měl obsahovat zejména: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo bankovního účtu, název produktu a popis závady. Vyplněný formulář nám zašlete emailem jako přílohu. Všechny takové reklamace jsou vyřízeny rychle. Pokud nám reklamační list pošlete poštou, počítejte prosím se zdržením.
3) Fotografie produktu. Pokud máte možnost, prosíme pořiďte jednu fotografii poškozeného produktu a pošlete nám ji emailem spolu s reklamačním formulářem. Není to podmínka, ale vaše reklamace bude vyřízena rychleji, a také bez zbytečného posílání zboží zpět.
4) Odeslání výrobku. Pokud je výrobek poškozený, zpravidla ho nechceme poslat zpět. Počkejte tedy prosím na případnou výzvu k navrácení produktu. Pokud vás k tomu vyzveme emailem, nebo telefonicky, výrobek odesílejte nejlépe Českou poštou, pokud možno v původním balení tak, aby nedošlo k dalšímu poškození.
Zásilku můžete zaslat na adresu: LAUB REKLAMY, s.r.o., chcetereklamu.cz, Dolnojirčanská 385/40, 142 00 Praha 4, označenou jako "reklamace".
4) Vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicet dní. Zákazníkům ale vycházíme maximálně vstříc a všechny reklamace řešíme během několika dní. Na reklamaci se můžete e-mailem i telefonicky kdykoli informovat. Firma Laub reklamy s.r.o. jako dodavatel vyrozumí spotřebitele o vyřízení reklamace písemně poštou, nebo e-mailem.